Jeszcze przed świętami Wielkanocnymi rozpoczęliśmy nową kampanię, która nawiązuje do słynnego obrazu Leonarda da Vinci, przedstawiającego Ostatnią Wieczerzę.
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność uczestniczyć w warsztatach w radiowej Czwórce. Zachęcamy do przeczytania relacji z tego wydarzenia.
Już niejeden raz Aneta Siejka zaskakiwała w naszej szkole. W tym tygodniu zrobiła to za sprawą… maszyny do robienia popcornu!
Najbliższy miesiąc upłynie dla nas pod znakiem promowania Warszawskiej Szkoły Reklamy na targach edukacyjnych. Łącznie w marcu będziemy w ośmiu miastach w całej Polsce.
Perspektywy to największe targi edukacyjne w Polsce, gromadzące co roku ok. 30 000 osób. Skierowane są przede wszystkim do maturzystów stojących w obliczu wyboru kierunku studiów oraz studentów poszukujących wsparcia w adaptacji do przyszłej pracy.