„Piękna, bo zdrowa”- tak brzmi hasło IX edycji akcji społecznej Kwiat Kobiecości. Warszawska Szkoła Reklamy miała przyjemność po raz drugi realizować spot reklamowy oraz making-of nowej odsłony kampanii. Zdjęcia odbyły się na początku października w warszawskim Studio Tęcza.
Projekt ma na celu propagowanie i zwiększanie świadomości na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Ambasadorkami tegorocznej odsłony zostały aktorki: Olga Borys, Agnieszka Więdłocha i Julia Wieniawa, piosenkarka - Kasia Cerekwicka, blogerka - Nicole Sochaski-Wójcicka (autorka bloga Mamaginekolog) i Ida Karpińska - Prezes Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości. Efekt końcowy sesji zdjęciowej oraz spot reklamowy będzie można zobaczyć już na początku lutego 2018 r.
Jako szkoła ogromnie się cieszymy, ponieważ w tym roku prócz zespołu marketingu i ekipy ze Slow Art, do realizacji dołączyli studenci i słuchacze specjalizacji: intermedia, produkcja oraz realizacja telewizyjna i fotografia, którzy na planie realizowali praktyki. Do ich zadań należało: narysowanie storyboardu, kierowanie planem, reżyseria spotu reklamowego, przeprowadzenie wywiadów, nagranie filmu making-of oraz pomoc na planie. Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie i czekamy na efekt końcowy wspólnej pracy!