Startuje projekt "Ramię w Ramię o Reklamie"
≡ 11 kwiecień, 2016
15 kwietnia 2016 r. o godzinie 18:00 w Warszawskiej Szkole Reklamy odbędzie się pierwsza edycja “Ramię w Ramię o Reklamie”. Jest to nowy cykl spotkań organizowany przez agencję kreatywną SlowArt przy współudziale Newspoint zajmującego się kompleksowym monitoringiem mediów. W ramach tego wydarzenia wspólnie obejrzymy i omówimy najnowsze polskie kampanie reklamowe.
Tego wieczoru na Szolc-Rogozińskiego pojawią się eksperci z branży reklamowej. Oprócz prezesa WSR Artura Waczko będą to:
- Irena Mrozek - od 10 lat zajmuje się copywritingiem. Pracowała w i dla takich agencji jak: Artegence, VML Poland, Cheil Poland, Lubię to, Hand Made, Saatchi&Saatchi. Tworzyła kampanie dla takich marek, jak: Samsung, mBank, Merlin, Winiary, PZU, Ferrero, Bayer, Alior Bank, Żywiec Zdrój, etc. Prowadzi bloga Zjadamy Reklamy, który przez 2 lata z rzędu dostawał nagrodę Bloga Roku w kategorii Media i Marketing i był opisywany i polecany m.in. przez Przekrój, Politykę i Gazetę Wyborczą.
- Artur Roguski - jego przygoda z marketingiem online oraz social media rozpoczęła się w Ogilvy Interactive w Warszawie. Od lutego 2013 do grudnia 2014 pełnił obowiązki dyrektora ds. rozwoju mediów elektronicznych w magazynie branżowym “Brief”. Opiekował się stroną WWW, mediami społecznościowymi oraz pisał zarówno na stronę, jak i do wydania papierowego. Obecnie product manager w serwisie Fakt.pl należącym do Ringier Axel Springer Polska. Prowadzi autorskiego bloga Why so social.
- Anna Kmiecik - magister psychologii na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, specjalista ds. public relations w Klubie Wolotariusza UJ, koordynator ds. social media w firmie Mała Psychologia oraz specjalista ds. marketingu w EHC Pogotowie Wysokościowe. Twórca fanpage hobbistycznego Ciekawi Świata.
Zawieszasz oko na reklamach? Komentujesz je pod nosem? U nas kampanie reklamowe masz jak na dłoni, więc możesz mówić, co tylko ślina na język przyniesie. Wysłuchają Cię ludzie, którzy na kreacji zjedli zęby. Stawiamy czoła spotom zapierającym dech w piersiach i tym, których mamy powyżej uszu. Wtykamy nos w nieswoje reklamy i wspólnie się nad nimi głowimy. Oko w oko z ekspertami. Ramię w ramię o reklamie.
Zapraszamy w najbliższy piątek o godzinie 18:00 wszystkich studentów i słuchaczy, ale także absolwentów i wszystkich pasjonatów reklamy!
Oceń:
Startuje projekt "Ramię w Ramię o Reklamie"
- Aktualnie 5.00/5
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ocena: 5.0/5 (1 głos)