Już 3 września 2015 r. (czwartek), podczas Dnia Otwartego odbędą się warsztaty dla miłośników reklam, projektowania i prasy. Wstęp wolny!
Podczas warsztatów przyjrzymy się dobrym i złym praktykom projektowania reklam na konkretnych przykładach. Spróbujemy też stworzyć wspólny projekt wykorzystując poznane wcześniej reguły.
Prasa to wciąż ważne medium w przekazie reklamowym. Projektowanie komunikatów perswazyjnych – jakimi są reklamy – jest z kolei nie lada sztuką. Ważne są tu zarówno aspekty projektowe, zasady kompozycji i zmysł estetyczny, ale także znajomość elementów psychofizjologii widzenia i oddziaływania perswazyjnego. Umiejętne wykorzystanie tych technik pozwala tworzyć skuteczne reklamy, spełniające wymagania techniczne jak i osiągające zakładane cele sprzedażowe, informacyjne lub wizerunkowe.
Zajęcia poprowadzi Sławomir Wojtkowski – dyrektor Warszawskiej Szkoły Reklamy, a także specjalista w zakresie reklamy drukowanej, wieloletni współpracownik koncernów prasowych, m.in. Jürg Marquard Press (Przegląd Sportowy, Express, Sztandar) i wydawnictwa Infor (Marketing w praktyce, Manager). Konsultant i recenzent prac dyplomowych i naukowych z dziedziny reklamy (m.in. w warszawskiej ASP) i biegły sądowy w tej dziedzinie.
Miejsce: Warszawska Szkoła Reklamy, ul. Szolc-Rogozińskiego 3
Termin: 3 września 2015 godz. 17:00
Warsztaty mają charakter otwarty i są bezpłatne.