3ds MAX
W trakcie kursu:
- dowiesz się jak samodzielnie zaplanować i wykonać dowolną wizualizację z wykorzystaniem podstawowych obiektów i narzędzi programu 3 DS MAX;
- nabędziesz umiejętności pozwalające na tworzenie średnio skomplikowanych obiektów, prostych materiałów oraz standardowego oświetlenia i renderu sceny.
Nauczysz się:
- podstawowych modyfikacji brył;
- modernizowania siatki obiektów metodą Polymodelingu;
- zastosowania materiałów i tekstur w swoich projektach;
- przygotowania odpowiednich ujęć przy użyciu kamer;
- ustawień renderu w zależności od założeń projektu.
Program zajęć:
- Zapoznanie się z interfacem programu Adobe 3 DS MAX – poznanie najważniejszych ikon, menu i okna narzędzi; podstawowe skróty klawiszowe; zasady pracy w przestrzeni 3D; optymalne ustawienie preferencji programu.
- Wstęp do grafiki 3D – tworzenie podstawowych obiektów przestrzennych; podstawowe opcje modyfikacji obiektów; rozmieszczenie obiektów w przestrzeni; wykorzystanie grafiki 3D w branży reklamowej i filmowej.
- Tworzenie i edycja obiektów z krzywych – tworzenie obiektów płaskich w przestrzeni 3D; tworzenie i edycja obiektów odpowiednimi narzędziami.
- Narzędzia wytłaczania – wytłaczanie kształtu, praca z modyfikatorem Lathe i jego możliwości; wytłaczanie obiektów po linii.
- Wstęp do Polymodelingu – zasady modelowania brył; sposoby modelowania siatek obiektów.
- Tworzenie złożonych siatek obiektów – omówienie trybów pracy narzędziami Editable Mesh i Editable Poly; wykorzystanie polymodelingu w praktyce, praca z gotowym obiektem.
- Wstęp do zagadnienia materiałów i tekstur – samodzielne tworzenie materiałów i przypisywanie ich do obiektów; wykorzystanie kanałów i shaderów do uzyskiwania określonych efektów na materiałach.
- Tworzenie materiałów i ich zastosowanie do obiektów 3D – korzystanie z gotowych tekstur, samodzielne tworzenie materiałów i przypisywanie ich do obiektów; wykorzystywanie kanałów i shaderów do uzyskiwania efektów na materiałach.
- Oświetlanie sceny – zasady oświetlania sceny w programach 3D; przykładowe obiekty świetlene i ich wpływ na gotową scenę, omówienie rodzajów oświetlenia w zależności od zastosowanego silnika renderującego.
- Rendering – omówienie zagadnienia renderu w programach do grafiki 3D; korzystanie z okna Renader Setup; zastosowanie kamery do renderu.
Kurs zakończony jest otrzymaniem certyfikatu uczestnictwa, aby go uzyskać wymagane jest minimum 70% obecności. Potwierdzenie zapisu odbywa się po dokonaniu pełnej wpłaty za cały kurs z góry na konto Warszawskiej Szkoły Reklamy.
Oceń:
3ds MAX
- Aktualnie 5.00/5
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
Ocena: 5.0/5 (2 głosy)