Warszawska Szkoły Reklamy ma już 20 lat!

≡ 03 czerwiec, 2014

Z okazji 20-lecia WSR zaprasza absolwentów, wykładowców, pracowników i ludzi reklamy do hucznego świętowania jubileuszu najstarszej i największej szkoły reklamy w Polsce. W sobotę, 14 czerwca 2014 roku, w Multikinie Złote Tarasy – Klub 35 mm odbędzie się koncert i raut środowiska mediów i reklamy. Gościem specjalnym będzie burmistrz Dzielnicy Ursynów – Piotr Guział, Paweł Tyszkiewicz – Dyrektor Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, Ksawery Piwocki – dziekan wydziału Wzornictwa przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych, Wojciech Dagiel oraz inne osobistości ze świata mediów i reklamy. Wieczór uatrakcyjnią występy muzyczne m.in. MERGE CONFLICT oraz Alicja Wasita.

Warszawska Szkoły Reklamy ma już 20 lat!

Warszawska Szkoła Reklamy została założona w 1994 roku, jako pierwsza prywatna szkoła reklamy w Polsce, posiadająca uprawnienia szkoły publicznej. Obecnie to najlepsza placówka edukacyjna w swojej branży. Co roku dyplom szkoły uzyskuje blisko 200 absolwentów.

Artur Waczko – pomysłodawca WSR i jej założyciel, określa dwie dekady szkoły jako proces ciągłego uczenia się i zmian podyktowanych transformacją polskiego rynku reklamy. „Rozumiejąc potrzeby naszych klientów, często musieliśmy iść pod prąd obowiązujących programów nauczania, skostniałych, zbyt późno aktualizowanych”.

Przez 20 lat WSR ukończyło ponad 3 tysiące absolwentów. Ogromna większość założyła swoje własne agencje reklamowe, domy produkcyjne, butiki kreatywne, znalazła pracę w takich agencjach jak McCann, Lowe Lintas GGK, JWT, Starcom, VML Heureka, oraz mediach. Słuchacze podkreślają, że zajęcia pobudzają twórcze i niestandardowe myślenie a ich siła polega na warsztatowości. “Niestandardowe prowadzenie zajęć, niepowtarzalny klimat, ciepła, przyjazna atmosfera, przyjacielskie stosunki między słuchaczami a wykładowcami” - wspomina Aleksandra Starzeńska, absolwentka 2000.

Dla wielu z nich szkoła jest nie tylko przepustką do świata reklamy, ale zwłaszcza przyjaznym miejscem, które inspiruje do rozwijania pasji i talentów. Dba o to wykwalifikowana i nietuzinkowa kadra dydaktyczna. Wykładowcy pochodzą z renomowanych polskich uczelni takich jak: warszawska ASP, Wyższa Szkoła Sztuki i Projektowania w Łodzi, łódzka filmówka. Trzon kadry stanowią specjaliści-praktycy z branży reklamowo-artystycznej. Pracują oni w agencjach reklamowych i PR, stacjach telewizyjnych, rozgłośniach radiowych, studiach fotograficznych i filmowych, drukarniach, ale przede wszystkim posiadają wiedzę i umiejętności, które potrafią ciekawie przekazać.

„Zapylanie umysłów” to hasło, które od sześciu lat oddaje podejście wykładowców do nauczania – kreatywnego i praktycznego. Warszawska Szkoła Reklamy dostosowuje się do potrzeb dynamicznie zmieniającego się rynku reklamowego i rozszerza ofertę edukacyjną. Od semestru 2014/2015 oferuje dziewięć specjalizacji:

Sławomir Wojtkowski – dyrektor programowy WSR określa tę zmianę jako „szansę na maksymalne zbliżenie programu nauczania w szkole do potrzeb dynamicznie zmieniającego się rynku pracy w branży reklamowej”.

Oceń:

Warszawska Szkoły Reklamy ma już 20 lat!

  • Aktualnie 5.00/5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ocena: 5.0/5 (1 głos)