W weekend 11-12 maja 2019 r. pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie Fundacja Kwiat Kobiecości zainaugurowała dziesiątą akcję Piękna bo zdrowa. W ramach akcji pod PKiN stanęło “miasteczko kobiet”: scena, wielu wystawców oraz najważniejsze - cytobus, w którym każda chętna kobieta mogła bezpłatnie wykonać badanie cytologiczne.
W tym roku, wyjątkowo ambasadorami akcji byli mężczyźni: Cezary Pazura, Maciej Orłoś, Łukasz Konopka, Andrzej Piaseczny, Dawid Kwiatkowski. Dwóch ostatnich panów pojawiło się podczas inauguracji i ze sceny zachęcili wszystkie Panie do badań. Niespodzianką był występ Edwarda Hulewicza, który piosenką “Na zdrowie Pań” promował akcję nie tylko na scenie ale też w Internecie. Nie zabrakło oczywiście kobiecego akcentu - występu Katarzyny Pakosińskiej.
To dopiero początek akcji! Cały czas można wziąć udział w bezpłatnych badaniach oraz dniach otwartych i zadbać o zdrowie swoje i najbliższych. Dodatkowo Fundacja uruchomiła zbiórkę pieniędzy na pierwszy w Polsce cytobus - by dotrzeć do kobiet, które z racji miejsca zamieszkania mogą mieć utrudnioną opiekę medyczną. Wszystkie szczegóły są dostępne na stronie: Fundacji Kwiat Kobiecości
Warszawska Szkoła Reklamy od trzech lat wspiera Fundację Kwiat Kobiecości, w tym roku nie mogło być inaczej. Do “kwiatkowej” ekipy dołączyli również nasi absolwenci z agencji Brown Sugar, którzy byli odpowiedzialni za strategię działań marketingowych, koncepcję form audio i video, działania digitalowe. W trakcie inauguracji wspólnie z Brown Sugar zadbaliśmy o materiał reportażowy oraz streaming z kluczowych wydarzeń na scenie. Prócz tego nasza ekipa aktywnie brała udział w prowadzeniu wywiadów, asyście operatorskiej i promocji akcji. W tym roku po raz pierwszy do akcji włączyła się również Szkoła Wizażu i Charakteryzacji SWiCh - słuchaczki szkoły dbały o wygląd ambasadorów podczas nagrań towarzyszących sesji zdjęciowej oraz prezentera radiowego - Irka Bieleninika.